I. Organizacja parkingu
1. Parking zarządzany przez „Holding Liwa sp. Z o.o.” jest parkingiem płatnym niestrzeżonym.
2. W przypadku braku miejsc postojowych na terenie parkingu, Holding Liwa Sp. Z o.o. zastrzega sobie prawo do przeparkowania pojazdu na parking pomocniczy, mieszczący się przy ul. Narutowicza 26
II. Cena i czas parkowania
1. Opłata za postój na parkingu naziemnym jednego samochodu dla Gościa hotelowego wynosi 140PLN za każdą rozpoczętą dobę hotelową.
2. Opłata za postój na parkingu naziemnym jednego samochodu dla Gościa restauracji, Sali konferencyjnej, etc. Wynosi 20PLN za każdą rozpoczętą godzinę.
III. Odpowiedzialność operatora parkingu
1. Holding Liwa Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody, zniszczenia, uszkodzenia i utratę pojazdu, powstałe na terenie parkingu z winy Użytkownika, osób trzecich lub siły wyższej.
2. Holding Liwa Sp. z o. o. odpowiada za wszystkie szkody zawinione w sposób udowodniony przez jej pracowników. Użytkownik jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o zaistnieniu szkody.
3. Wszelkie szkody powstałe na terenie parkingu likwidowane są w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy szkody.
IV. Warunki użytkowania parkingu
1. Wjazd na parking może odbywać się tylko i wyłącznie przez pracowników Hotelu Grand (z wyłączeniem dostawców).
2. Dostawca wjeżdżający na parking zobowiązany jest zgłosić się do odpowiedniej jednostki organizacyjnej (Recepcja, Kuchnia, Restauracja, etc.) i pod nadzorem wyznaczonej osoby może wjechać na parking, zajmując wyznaczone miejsce.
3. Wjazd i wyjazd dostawców może odbywać się tylko i wyłącznie w asyście wyznaczonych przez Hotel osób.
4. Dostawy mogą być pozostawiane w strefie do tego wyznaczonej, jednak nie utrudniając przy tym ruchu pojazdów.
V. Postanowienia końcowe
1. Regulamin jest do wglądu na recepcji Hotelu Grand.
2. Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2023r.