WARUNKI REZERWACJI

I. REZERWACJA

1. Warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie szczegółów Państwa numeru karty kredytowej i akceptacja warunków .

2. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00 następnego dnia.

5. Płatność za pobyt następuje w momencie dokonania rezerwacji w przypadku rezerwacji bezzwrotnej. W przypadku rezerwacji standardowej płatność za pobyt następuje w momencie wymeldowania z hotelu.

6. Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek Vat.

7. Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

Bezpłatnie! Wszystkie dzieci do lat 4 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Bezpłatnie! 1 dziecko do lat 2 – pobyt bezpłatny, na łóżeczku niemowlęcym.

1 starsze dziecko lub dorosły – opłata w wysokości 80 PLN za osobę, za dobę, na dodatkowym łóżku.

Maksymalna liczba dodatkowych łóżek / łóżeczek niemowlęcych w pokoju to 1.

Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.

9. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

10. Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości w przypadku nie powiadomienia hotelu o chęci przedłużenia doby hotelowej i zdeponowania w innym wolnym pokoju lub szatni hotelowej na koszt i ryzyko Gościa.

11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze na niezwłoczną reakcję.

12. Hotel ma obowiązek zapewnić:

  • możliwość spożycia śniadania w godzinach: 06:30 – 10:30 w tygodniu, oraz 07:00 – 11:00 w weekend
  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zabezpieczenia danych osobowych zgodnie z przepisami prawa oraz zachowanie tajemnicy informacji dotyczących Gości,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.
  • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

13. Pieniądze, biżuteria, i inne rzeczy ruchome wniesione przez Gościa do hotelu, o wartości przekraczającej 1000 zł powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie znajdującym się w pokoju lub sejfie dostępnym w recepcji hotelowej. W razie pozostawienia takich rzeczy poza sejfem podmiot prowadzący hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.

14. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

15. Gość hotelowy jest zobowiązany do odszkodowania za wszelkie szkody w tym uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność lub z przyczyn, za które ponoszą odpowiedzialność odwiedzające go osoby.

16. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, podmiot prowadzący hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej jako gwarancja rezerwacji.

17. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.

18. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

19. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, kradzież części lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, zaparkowanego na monitorowanym parkingu hotelowym.

20. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00.

21. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Palenie tytoniu jest dozwolone tylko w oznaczonych miejscach i pokojach.

22. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin hotelowy lub wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.

23.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące w sejfie hotelowym na koszt i ryzyko Gościa.

24. Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

II. FORMY ZAPŁATY

Akceptujemy następujące karty płatnicze:

Visa, MasterCard, American Express, Maestro.

III. ANULOWANIE REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się bezpośrednio recepcją Hotelu. Zasady dotyczące przedpłaty i anulowania rezerwacji różnią się w zależności od wybranej oferty.

1. Niniejsze warunki anulowania rezerwacji mają zastosowanie do ofert indywidualnych tj. w przypadku rezerwacji nie więcej niż 5 pokoi. Nie mają zastosowania do ofert grupowych.

Stawka bezzwrotna ze śniadaniem: Państwa karta kredytowa zostanie obciążona w momencie dokonania rezerwacji za wszystkie zarezerwowane noclegi, bez możliwości zwrotu.

Stawka standardowa ze śniadaniem: Bezpłatne  odwołanie rezerwacji jest możliwe na 3 dni przed datą przyjazdu.  Bezpłatna anulacja dla rezerwacji dokonanych na 3 lub mniej dni przed przyjazdem jest możliwa do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. W przypadku niewykorzystania  rezerwacji lub anulacji po wyznaczonym terminie, zostaną Państwo obciążeni kosztami pierwszej doby, a pozostała rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Hotel zastrzega sobie prawo dokonania pre-autoryzacji Państwa karty kredytowej przed przyjazdem.

2. W przypadku rezerwacji powyżej 5 pokoi, warunki bezpłatnej anulacji i przedpłaty za rezerwację będą ustalone indywidualnie. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelu.

IV. REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Hotelu należy zgłaszać niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od opuszczenia Hotelu drogą mailową.

V. DANE OSOBOWE

1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

1.1. Administratorem danych osobowych zbieranych na stronie https://www.hotel.com.pl jest Holding Liwa Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (01-401) przy ul. Górczewskiej 53, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000324377.

1.2. Dane osobowe będą zbierane w związku z korzystaniem z serwisu, w celu i zakresie niezbędnym do dokonania i realizacji rezerwacji.

1.3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.

1.4. Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w Holding Liwa Sp. z o.o. jest Zarząd Holding Liwa Sp. z o.o. , lhr@hotel.com.pl.

1.5. Osoba, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

1.6. Osoba, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

1.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale stanowi warunek dokonania i realizacji rezerwacji.

1.8. Dane osobowe są zabezpieczone przed bezprawnym udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem niezgodnym z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 pkt. b) i f) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).

3. Zakres przetwarzania danych

Holding Liwa Sp. z o.o. przetwarza Państwa dane osobowe w następującym zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu), numer karty kredytowej, datę pobytu, ewentualne preferencje w zakresie napojów (przez zakładkę dodatki) oraz dane dotyczące ilości i wieku osób z którymi zamawiający będzie podróżował.

4. Przekazywanie danych osobowych do innych podmiotów

4.1. Dane Użytkowników nie będą przekazywane do innych podmiotów.

4.2. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

5. Polityka „cookies”

5.1. W związku z korzystaniem z niniejszej witryny, zbierane są pliki typu „cookies” („ciasteczka”), obejmujące zawartość tekstową które mogą zawierać dane osobowe w postaci adresu IP komputera oraz unikalnego identyfikatora urządzenia zapisanego w pliku. Pliki te nie są przechowywane na serwerach spółki, a dane z nich są odczytywane jedynie podczas wizyty na stronie. Więcej informacji o plikach „cookies” można znaleźć na stronie https://www.aboutcookies.org/ .

5.2. Podstawą prawną dla zbierania danych odczytywanych z plików „cookies” jest art. 23 ust. 1 pkt 5 u.o.d.o., dopuszczający przetwarzanie danych osobowych dla osiągnięcia usprawiedliwionego celu administratora danych. Celem takim jest dostosowanie strony do indywidualnych ustawień użytkownika oraz zapamiętanie wprowadzanych przez użytkownika danych związanych z korzystaniem z serwisu, jak również prowadzenie analiz statystycznych dotyczących użytkowników i odwiedzających stronę na potrzeby administratora strony.

5.3. Użytkownik może zrezygnować ze zbierania plików „cookies” wybierając odpowiednie ustawienia przeglądarki, z której korzysta, w sposób opisany powyżej, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe.

5.4. Pliki „cookies” przetwarzane przez właściciela witryny obejmować będą:
a. cookies niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania pewnych elementów strony – np. dokonania opłat. Bez ich zbierania nie byłoby możliwym właściwe wykorzystanie wszystkich funkcji witryny
b. cookies pamiętające ustawienia strony – np. tworzące możliwość autouzupełniania niektórych pól przy rejestracji
c. cookies wykorzystywane do analizy ruchu na stronie. Analiza ta dokonywana jest za pomocą urządzenia Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Dane te nie będą obejmowały danych osobowych.

5.5. Administrator nie będzie łączył danych uzyskanych z „cookies” użytkowników strony z żadnymi innymi danymi, w posiadaniu których znajduje się bądź może się znaleźć ani też nie będzie tworzył ich kopii na własnych serwerach. Dane z plików „cookies” nie będą przekazywane do innych podmiotów, nie będą tez przekazywane do państwa trzeciego.

5.6. Mogą państwo uzyskać dostęp do swoich danych w formie zbieranej poprzez analizę zawartości plików „cookies”, w treści w jakiej znajdują się na dysku komputera, które są następnie wykorzystywane przez witrynę oraz w każdej chwili je usunąć.

5.7. Przysługuje Państwu prawo ich usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

VI. UMOWA

Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.grand.hotel.com.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Holding Liwa Sp. z o.o. nie odpowiada za zniekształcenia przedstawionych informacji, spowodowane błędami lub awariami systemu informatycznego.

Korzystając z serwisu zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close